Wednesday, December 19, 2012



Iako je zima, ovi teksas sorcevi su mi predobri ...




6 comments:

  1. Kako mogu da kupim ovaj sorc??/

    ReplyDelete
  2. verovatno mozete da nadjete u new yorker-u ali kad je sezona za njih ... vidla sam u online katalogu da se mogu nacii u Forever 21...

    ReplyDelete
  3. mozete i sami da napravite ovakakv sorc ... uzmite neke stare farmerice, isecite kolko zelite da vam bude kratko, i stavite ga u neku kiselinu tipa ace, varakina da se skine boja ... da bi ste dobili ovaj efekat pocepanih ivica, uzmite kamen za pete i trljajte po ivicama i dobicete zeljeni look ... ako zelite da bojite onda kupite u prodavnicama boju za tekstil ( verovatno ih ima u prodavnicama farbi, cetki a mozda cak i u knjizarama ) rastvorite u ralicite posude i umacite sorc ... kada se osusi dobicete super efekat ... mozete da ukrasite zihernadlama, razmim ukrasnim dugmicima ili spajkovima kao na ovom prvom, a njih mozete naci u prodavnicama nakita i bizuterije ... poz ...

    ReplyDelete
  4. ovaj drugi sorc raskida...kako mogu to da napravim, posto sam vec isekla farmerice? hvala. :)

    ReplyDelete
  5. da ih ovako pohabas na nogavicama potrebna je samo igla ili neki drugi slican predmet kojim izvlacis konac a kasnije kamen za pete ili neka turpija za pete kojom ces da istrljas konce koje si vec povadila ... a sto se tice ovih sara, samo upotrebi mastu, nabavi neke materijale i mozes ili da ih zalepis na sorc ili da ih zasijes koncem ili kod krojaca ... sto se tice boje kao na prvom-potopis u varakinu ( ace ) da odstoji kako bi se boja skinula-da sorc postane beo, pa ga osusis i onda kupis boje koje zelis rastvoris u toploj vodi i potpis preko noci da odstoji ( ovo su boje za tekstil i ima da se nadju u malo boljim knjizarama ) ali boje rastvoris u dva posebna suda, npr-uzmes crvenu, rastvpris i ubacis samo donji deo da stoji preko noci, onda sorc osusis pa rastvoris drugu boju pa ubacis taj drugi deo da stoji preko noci u lavoru-sorc ne potapas ceo, nego samo taj deo koji planiras da bojis, mozes da ga osiguras nekim koncem ili stipaljkama za lavori ili ciniju u kojoj ovo radis-SVE OVO TI GOVORIM JER SAM JA OVO PROBALA I SUPER JE ISPAO. nadam se da sam pomogla, javi utiske i prijavi se na moj blog kako bi bila upucena u nove stvari ... napisi neku sugestiju, savet, predlog, bilo bi mi zadovoljstvo da procitam ... poz

    ReplyDelete