Sunday, November 11, 2012

Lepota i zdravlje

Pasta za zube ( pasta za izbeljivanje zuba )

 

Što se ove problematike tiče još uvek nisam našla dovoljno dobru pastu koja stvarno izbeljuje zube a da se to baš, baš, baš vidi. Otac mog momka je zubar i čovek odbija da nam "zubarski" izbeli zube jer kaže da se tim procesom skida gleđ i da tako zubi brže stradaju, i njegova preporuka je samo skidanje kamenca nekim ultrazvučnim aparatom, i to ćemo da odradimo uskoro...

Vezano za izbeljivanje zuba pastom za zube - istraživala sam na netu šta je dobro i videla da velika većina ljudi hvali Colgate Max White One Active pastu za zube i odlučila sam da je probam.
Cena je negde oko 300 dinara i ima je u lilly drogeriji... 
Što se pakovanja tiče, veoma primamljivo izgleda. 


Tuba je lepo odrađena a nekima je činjenica da pasta može samostalno da stoji na polici na poklopcu veoma bitna ( meni iskreno i nije jer imam šoljicu u kojoj mi stoji i četkica i pasta ) ... 
Mene je iskreno zanimao učinak, efekat kako god - moć izbeljivanja !
Konzistencija paste je uobičajna, plave je boje sa nekim granulicama unutra, miris je standardni-mentol, pepermint (what ever). Veoma bitna stvar vezana za ovu pastu je ta da nisam primetila da mi zubi postaju osetljivi i da se javlja reakcija toplo-hladno i neki sevajući bol ... apsolutno nista!
Što se tiče moći izbeljivanja - meni je gleđ sama po sebi ok boje, skroz zadovoljavajuća, ali ja hoću "hollywood smile" belinu. Primetila sam malu promenu na bolje ali to nije bilo ništa posebno kao što su ljudi na netu pričali - možda nijansa belje, tako nešto. Jako mi je smešno ovo sa bojama na tubi, jer realno niko nema crne zube ( barem ja to nisam videla nikad ) a i čisto sumnjam da bi pasta bila toliko jaka da uradi ovako magičnu stvar .  




NEMA ŠANSE !!!
Od 1 do 5, dajem ocenu 3. Sada sam kupila neku Smokers-Perl Drops pastu za izbeljivanje zuba u Maxi diskontu ( cena od 150 do 200 dinara ), obicna pasta za zube, ništa spektakularno, pa ću da javim utiske ...


Koju vi pastu koristite ??? 
Ako neko zna neku delotvornu neka javi dole u komente ... 
Pozdrav

xoxoxoxo





No comments:

Post a Comment