Sunday, November 11, 2012

Lepota i zdravlje

Nega lica i problematične kože



Moram da priznam da sam imala puno problema što se tiče kože lica ( to je sad iza mene - hvala bogu).
Od lekara sam dobila dijagnozu "zakasneli pubertet" ( lol ) i par preparata koji nisu apsolutno ništa pomogli ... U najgorem stanju svog lica dobila sam čuveni rastvor klindamicina 1% koji mi je kožu još više uništio i kao šlag na tortu Dercome clear gel za umivanje, koji mi je lice toliko isušio da sam komotno mogla da ga ljuštim ( ovo odvratno zvuči, ali tako je bilo )

Ovaj gel meni apsolutno ništa nije pomogao, možda nekom i jeste, ali ovde govorm svoje utiske.
Sećam se da se utrlja na lice i ostavi da deluje nekoliko munuta pa se posle ispere ... Izuzetno je jak i treba voditi računa kako se upotrebljava. I pored toga što mi je lice bilo toliko suvo, isperutano, meni su se  bubuljice idalje pojavljivale. Koristila sam preparate do kraja terapije ali rezultati su bili poražavajući ...
Menjala sam i način ishrane ( nisam jela masnu hranu, slatkiše, od mesa ionako jedem samo piletinu, ribu ali veliki problem je predstavljalo to što vodu slabo pijem ). Na kraju se ispostavilo da nije ni u tome fora i da ishrana i nema neke veze s tim, i da je sve to vezano za te naše hormone. Moj lekar je odbijao da mi prepiše antibebi pilule, govoreći da sa njima dolaze raznorazni problemi, tako da to nikad nisam pila.
Slucajno sam na netu našla stvar koja me je spasila i otklonila to zlo od akni iz mog života.
To je jednostavna CINK PASTA ( ZnO ) ...
U svim apotekama je ima, U rasponu cena od 70 do 200 dinara ...
Najbolja je ona koja u sebi sadrži talk, cink i vaselin ( proizvođač Swim d.o.o Šabac - s tim što je sad teško nalazim. Dobila sam informaciju od farmaceutkinje da je fabrika zatvorena i da više ne proizvode )....
Postoji alternativa - imate u lilly drogerijama njihovu CINK PASTU koja ima potpuno iste sastojke kao gore nevedena ( cena je150 din )


Takođe postoji i CINK VITAMINSKA MAST koja je malo masnija
( sastojci su cink oksid, riblje ulje, cvetni miris - malo teška kombinacija mirisa /cveće i riba/, a proizvodi je ni manje ni više do Veterinarski zavod Zemun, cena je 200 dinara ).



Da ne nabrajam dalje ima ih puno na tržištu ... Ova krema je za mene "holy grail" i nešto od čega se ne odvajam ni dan danas ... Menjam ih jer imam nekoliko različitih, jer kada je ono doba u mesecu uvek se pojavi neki neprijatelj broj 1 u vidu bubuljice koji bude namazan pastom i koji se za dan-dva izgubi.... Ja celo lice mažem ovom pastom iako nema problema ali preventive radi, a i ne škodi mi ... Kada primetim da mi se lice rasperuta u delu kod usta i nosa, promenim kremu i uzmem tu cink vitaminsku MAST jer je masnija i apsolutno nahranim kožu i već sutra je kao nova ... Lice perem sapunom svima poznatim, a to je
i odgovara mi ... Sve i svašta sam probala, bacila puno para, iskidala živce i na kraju kupila ovaj sapun i oduševila se ... S vremena na vreme kupim rastvor klindamicina 1% koji mi sada nije agresivan kao što je bio pre, i vatom premažem lice nakon pranja i namažem pastom ...

SVIMA KOJI IMAJU PROBLEME SA KOŽOM LICA, SA BUBULJICAMA PREPORUČUJEM DA KUPE OVU PASTU, JER ĆETE SE ODUŠEVITI - KAO ŠTO SE SA MNOM DESILO ...

                                                    ( moje oduševljenje je evidentno :-DDD)

Nadam se da sam pomogla ....

xoxoxo

8 comments:

  1. Zdravo Majo, da li ovu pastu mazes i ujutru i uvece ili samo jednom dnevno? I da li koristis i neku hidrantnu kremu pored ili za tim nema potrebe?

    ReplyDelete
  2. pozdrav vanja ... ako se pitanje odnosi na cink pastu, onda moram da vam kažem da se ona koristi samo uveče, jer ostavlja beli trag na licu pa ne ide da se stavlja ujutru ako planirate da kasnije izlazite iz kuće, ali ako ne planirate da izlazite možete je namazati ujutru pa tako celog dana da vam sedi na licu-ja tako ponekad radim, ili stavim malu količinu na bubuljicu koja se pojavi ili tako nešto. Ne koristim ništa drugo osim ove paste i samo nju i stavljam na lice, jedino menjam proizvođače, tako da vam je to odgovor i genijalna je za nepravilnosti na licu, mene je cink pasta spasila, jer sam baš imala puno problema ... ;))

    ReplyDelete
  3. Hvala na odgovoru :) Ja imam ovu cinkivaminsku mast koju si ovde navela, ali je nikada nisam koristila za lice, medjutim, ona nije toliko bela kad se nanese na kozu, tako da je mogu koristiti i ujutru i uvece. Samo se bojim, posto je malo masnija, da mi ne pogorsa stanje na licu (imam mesovitu kozu, ali nemam one upaljenje bubuljice, vec one sitne, koje nisu crvene i kojih nema svuda po licu, samo ponegde, ali koje me iritiraju jer koza ne izgleda glatko, dakle stanje nije alarmantno, samo bih volela da mi to nestane). Da li mi preporucujes da stavljam neko vreme i ujutru i uvece tu cinkvitaminsku mast, ili bih ipak trebala da uvece mazem pastu jer nije masna? Izvini na malo duzem komentaru, ali bar sam ti sve objasnila kako bi imala uvid u situaciju :). Hvala unapred.

    ReplyDelete
  4. haha, ma nema problema ali ti je moj savet da nadjes ovu zadnju gde sam i ja na slici, ona je najbolja pa posle nje stavljam ovu crvenu iz lilija. ja sam i u najteže stanje lica-kada sam imala i cistične bubuljice- stavljala samo uveče kada lice detaljno operem ovim bebi sapunom, i to sam 3 puta trljala lice kad god bih se umivala ;)) jer on malo suši kožu pa mi je nekako bio genijalan jer najpre sve on osuši a onda i cink pasta, pa bubuljice nestaju jako brzo. a ova masnija, vitaminska- pa ni ona nije loša samo što ja nju koristim samo kad primetim da mi se lice baš baš osuši i počne da me štipa kad se nasmejem ili tako nešto pošto je masnija, a inače koristim ovu zadnju i to namažem baš veliki sloj i sva sam bela u licu čak i sada kad nemam ni jednu bubuljicu više, neću da menjam tim koji pobeđuje ... Ako imaš još neko pitanje slobodno pitaj jer sam ja sve živo probala i sve žive doktore posetila i na kraju je dijagnoza bila -zakasneli pubertet- jer ja nikad u životu nisam imala bubuljicu a krenule su kad sam napunila 20 god i trajale nekih 3,4 godine, sad više nema ničega ...a imam 26 ... zamolila bih te ako imaš vremena da napišeš još neki koment, sugestiju, savet i da se prijaviš na moj blog, kako bi mogla da budeš upućena u to šta se sve dešava ovde ... poz

    ReplyDelete
  5. Pratim te ja od pre neki dan preko bloglovin-a, blog ti je bas zanimljiv, ima za svakoga ponesto, to je super. A sto se tice stavljanja kreme, meni je potrebno da ujutru stavim na lice neku hidrantnu kremu koja matira , jer mi lice przo prosija tokom dana i potrebna mu je kontrola. Nadam se da to nece ometati cink pastu da radi svoj posao preko noci, odnosno, da isusuje te sitne bubuljice i da drzi kozu lica pod kontrolom kako se ne bi pojavile nove nemani :). A gde ti inace nabavljas tu pastu sa cink oksidom sa slike? Ako uopste smes to da kazes ovde. Je l' moze da se nabavi u bilo kojoj apoteci i jesu li sve istog sastava? Mislim na ove koje se kupuju u ovakvoj kutijici, koje pretpostavljam prave apotekari.

    ReplyDelete
  6. naravno da mogu da kazem, nabavka te male okrugle ranije nije bio nikakav problem ali sad vec jeste jer je ta fabrika swim doo sabac zatvorena i ne proizvode je vise, pa sam onda malo istrazivala da vidim da li postoji jos neka sa apsolutno istim sastavom i nasla sam da ova crvena iz lilija ima apsolutno isti sastav i kosta oko 150 dinara ( 140 tako nesto ). sto se tice mazanja hidratantne kreme ujutru, pa ne verujem da ce da smeta, nastavi sa koriscenjem ako moras-jer ja po tom pitanju svoj neki primer ne mogu da dam, jer ujutru samo lice umijem bebi sapunom i to mu je to, samo gledam da tokom dana perem lice hladnom vodom vise puta kako bih uklonila tu masnocu jer se inace ne sminkam i na lice nista ne stavljam od pudera i takvih stvari ... sad trenutno koristim ovu cink pastu, koja mi je u pocetku bila fuj ali stvarno ali sada mi bas odgovara-evo ti slika da vidis, i moze svuda da se nadje
    https://www.iapoteka.com/sp/270/5413/cinkova-pasta.jpg
    sa vazelinom je inace ...
    a dobra je i ova ali se ne isplati jer je jako mala 5g, jednom sam je kupila i nikad vise, jer namazem lice 3 puta i kraj, nema a kosta oko 200 din ... ne isplati se uopste ...evo slike
    http://www.esensa.rs/dokumenti/cinkderm_pasta_400.jpg

    ReplyDelete
  7. Vazi Majo, hvala ti, probacu da je nadjem u apoteci, vec sutra. Sve najbolje ti zelim i samo tako nastavi, blog ti je odlican, a i ti si koliko vidi voljna da pmognes i das savet. Pozdrav

    ReplyDelete
  8. hvala ti ... i ako treba nesto, tu sam ...
    poz

    ReplyDelete