Tuesday, August 13, 2013

DIY 
Uradi sama 
( bojenje starih patika )

Ako imate neke stare patike tipa starke ili tako nesto ( platnene ) i dosadne su vam, mozete im lako promeniti boju ... Ja sam svoje teget starke menjala vec dva puta, prvo su od teget, postale roze a sada od roze postaju zelene ... Pa pogledajte ...

Za ovaj tutorial vam je potrebno sledece:

 ACE da se patike potope u rastvor vode i ovog sredstva za izbeljivanje ... Razmera nije bitna, sto vise ACA u vodi i super !!!


Boje za zidove, tj toneri, ja sam izabrala ovu zelenu za patike i crvenu za suknju ali to je tutorial za sledeci put...
Cena in je oko 300 din ... 
 Super su odradili posao.


Omeksivac za finalno pranje patika, zbog mirisa i mekoce ...


Dve stare kante u kojima slobodno mozete da rastvarate ove tonere ( vodite racuna da ne prospete na vasu odecu ili beton u dvoristu jer ostaje fleka koja se tesko ili jedva opere-da ne kazem nikad, LOL )

_________________________________________________

Kako su patike izgledale pre bojenja ...


( bile su teget ali sam ih ja potopila u rastvor vode i gore navedenog sredstva za izbeljivanje , sedele su dva dana neprestano potopljene u rastvor i evo sta se desilo - mozda se nekom ovo dopadne pa i uradi, ali je meni ova boja dosadila i nemam stvari uz koje mogu da kombinujem ovu boju pa sam se odlucila da ih obojim )

Sada izgledaju ovako ... Postupak za bojenje ...

 

Ispiranje i omeksivac ...


Cedjenje ...


Susenje ...


Vec su suve ...


Finalni proizvod ... 
Obojila sam i djon da ne bude beo i premazala ga providnim lakom za nokte sa raznobojnim sljokicama ...

No comments:

Post a Comment