Wednesday, January 9, 2013


Drage moje i kao što sam obećala, evo i liste proizvoda koji su obeležili 2012 godinu ...
Idu po slikama i kategorijama, za sve ću da kažem svoje mišljenje i  da li su mi se dopali ili ne ... Pa propratite ...

PS: izvinjavam se zbog ovih tački na peškiru ali neki proizvodi su mi bili i kupatilu pa su nakvasili tkaninu ... da ne pomislite da je nešto drugo, :))

kosa ...



Kao što možete da vidite, ovu godinu su def ( kod mene ) obeležili šamponi Diplona ... Moram da kažem da je kolekcija nutrition odlična i da sam prezadovoljna rezultatima, dok za ovu repair i nemam baš neke reči hvale ... Miris me prevario pa sam kupila njega ( kao i ajde malo da promenim - jer sam čula da šampone treba menjati jer se kosa navikne na taj jedan koji koristite duže vreme pa kosa počinje da gubi sjaj, brže se masti i td ), ali kada sam počela da ga koristim i sam miris je počeo da mi smeta ... Miris je nešto tipa kose nakon farbanja i uvek tako. Nutrition je i bolji što se tiče kose ali i mirisa.

moja kosa nakon upotrebe diplona nutrition šampona i pre upotrebe seruma za krajeve iz avona
( krajevi su skroz normalni kao što vidite, šteta što nemam fotografiju kako su izgledali u trenutku kada sam ih šišala - ovde je kosa oprana i sama od sebe se osušila jer je bilo jako vruće, a i tog dana mi je bio rođendan, ha ha )

Repair mi kosu osuši i jedva je očešljam dok sa nutrition nisam imala tih problema, kosa mi je uvek bila lepa, sjajna a krajevi odlični i ne suvi. Na ovu listu moram da dodam i
i da kažem da je ova kolekcija odlična i da sam bila prezadovoljna, kosa je lepršava, miris je super, kosa se lako češlja, sve pohvale ( nisam sačuvala pakovanja pa moram ovako sliku da stavim ) - kao i sledeći šampon
koji me je totalno razočarao, niti peni, kosa je nakon pranja masna, lepljiva, a miris je katastrofa. Uzela sam ga jer je bio nov u katalogu i na listu je moglo da se protrlja kako bi se osetio miris, bila sam oduševljena i zato sam ga i naručila, ali kada je stigao miris nije bio ni sličan onome u katalogu. Piše da je za volumen i to nije tačno jer kao što rekoh kosa bude slepljena i nikakva. Ne preporučujem da ga uzimate.
Trenutno koristim ovaj palmolive za volumen i ok je, miris je fantazija, kosa je ok nakon pranja, ali pošto ga koristim tek nekoliko dana ne mogu ništa konkretnije da kažem, trenutno mi je ok i mogu svima da ga preporučim. Cena je negde oko 200 dinara a tuba je od 400ml tako da je i ekonomičan... Gel Taft koristim povremeno kada uvijam kosu ili tako nešto kao i njihov lak za kosu zelene boje, ali sam i njega bacila 
 ... Nisam zadovoljna tim lakom jer slepljuje kosu i jednostavno je užasan ... Kao i diplona lak za kosu za volumen, užas nad užasima, niti učvršćuje kosu i bukvalno nije mi jasna poenta tog proizvoda ...
Ovaj vosak za kosu mi je poklonio deda ( lol ) jer je od prirodnog pčelinjeg voska i on ga je negde kupio ( pojma nemam gde ) . Stavljam ga povremeno na krajeve kose, miris je odličan - jedina stvar koja mi se ne svidja je ta što je previše mastan i moram da vodim računa kako ga nanosim kako ne bih umastila kosu - teško se pere, ali preporodi oštećene krajeve ... Serum iz avona za suve krajeve je odvratan, i već sam o njemu govorila. Morala sam da šišam 10 cm kose kako bi otklonila odvratne i potpuno oštećene krajeve ( moram da kažem da pre upotrebe ovog seruma moji krajevi nisu bili u toliko alarmantom stanju, ovaj proizvod ih je totalno upropastio - a takođe da kažem da ovaj serum gori ali bukvalno, istisnula sam malo na betonu u dvorištu i zapalila šibicom i ladno je gorelo nekoliko minuta, pun je alkohola a svi koji se iole razumemo u kozmetiku znamo da alkohol suši sve pred sobom i na kosu foru on može da regeneriše nešto što je već suvo? ) RAZOČARENJE GODINE !!!

nega tela ...


Ja sam osoba koja preferira sapun i nijedan gel, kupka ili šta već ne mogu da zamene ovaj merima bebi sapun. Predobar je, lepo čisti kožu ( nekima doduše smeta jer je malo jači i kožu ostavlja suvom, ali ja baš volim taj osećaj ). Što se tiče ovih gelova za tuširanje, oni su sa sitnim granulama koje skidaju mrtve ćelije sa kože. Miris oba ova gela je limunast, osvežavajući i skroz su ok, naročito ovaj adidas, ali ni ovaj iz lilija nije loš. Cene su valnea-150 din, adidas-200 dinara.  
Pufne za kupanje su ok, jedna je iz avona ili oriflejma ne sećam se jer je kupljena odavno, a ovog irvasa sam dobila na poklon. Više mi se sviđa cvetić, jer je nekako jači i bolje skida prljavštinu sa kože ...
Kremu niveu neću da komentarišem svi znamo da je odlična a i ne bi postojala sto godina da ne valja  Ne mažem je na lice, ali na telo, ruke, stopala redovno... Bebi ulje iz lilija je fuj, odrvatno miriše, koža nikako ne može da ga upije kao što je slučaj sa bekutanovim uljem ili kosilijem, i razočaralo me je totalno... Ovu teglicu što vidite, to je neka prirodna krema od višanja, neka domaća proizvodnja, pakuje se u teglicama i to je krema za hidrataciju kože, i ja je mažem na ruke i stopala ( iako je predviđena za lice, lol ). Kremica sa roze poklopcem je pavloviceva mast koja je super krema i preporučujem da je svako ima u svom kupatilu, jer ima široku namenu ...

lice ... 



Slika je katastrofa, blic je poludeo a svetlo u sobi je bilo fuj. Ovde vidimo merima bebi sapun, dvobojni korektor iz oriflejma i nekoliko cink pasti koje su za mene nešto najbolje šta mi se u životu desilo ... Čisti lice, imam neki osećaj da izbeljuje ten te tako uklanja crvenilo od bubuljica koje cedite, suši postojeće bubuljice - KO JE IZMISLI SVAKA MU ČAST !!! :DDD

moje oduševljenje cink pastom

Lice mi je izuzetno osetljivo i od kako sam otkrila ovu pastu i spojila je sa ovim sapunom ništa drugo i ne koristim. Ovaj korektor je ok, ali samo zeleni deo, suši bubuljicu koju imate, dok je ovaj deo sa bojom kože fuj, previše mastan, boja je nekako roze i nikako se ne slaže sa mojim bledim tenom ... To je to što se tiče lica...


zubi ...


Kao što možete da vidite, colgate i sensodine su već pri kraju i skroz su ok, dok je ova smokers skoro pa puna ... Što se tiče izbeljivanja nisam primetila neku drastičnu razliku ( kao što to stoji na kutiji colgate paste), i imam neki osećaj da je to totalno obična i prosečna pasta za zube. Sensodine mi je sviđa, a ova smokers je malo čudna, jer nakon pranja zuba imam osećaj kao kad pasta idalje stoji na zubima, čudno ... Javiću rezultate ... Cetkica za zube je takođe colgate ali nju nisam slikala, lol ...

šminka ...


Svi ovu puderi su me razočarali, naročito ovaj rimel od kog  sam očekivala najviše i koji se zove stay matte - od mat izgleda nema ništa, koža se masti toliko strašno da je to užasno, razočarenje neviđeno, moram da kažem da je i golden rose ispao bolji jer mi se od njega nikad nije desilo da se toliko umastim - a i da me štipa na licu kao što je to slučaj sa rimelom. Miss sporty i nije tečni puder, više je neka fora tipa podloga ili tako nešto, jer nema nikakvu moć pokrivanja nesavršenosti ... Čak i kada stavite nekoliko slojeva ne dobijate nikakav efekat ... Glupost totalna !!! Ovaj u teglici koristi moja mama ja jok, jer je previše taman za moj ukus a i izgled realno, njoj se sviđa tako da nemam pojma šsta da vam kažem - kupljen je kod kineza btw, lol ...


Ove proizvode sam koristila manje-više. Najviše sam koristila labella koja su ok, ali fora sa njima je ta da mislim da su mi usta suvlja kad njih koristim nego kad stavim neki vazelin ili tako nešto ... Lepo mirišu, u trenutku mazanja su divni ali kasnije i ne baš, usta suva ... Maskare su golden rose i one su odlične, sve do jedne, i moj savet vam je što veća četkica to bolja maskara, avon - i ova crna sa plavim poklopcem - color trend je sasvim zadovoljavajuća, dok je ova plava sa belim poklopcem totalni promašaj ( ne pomaže čak i nanošenje nekoliko slojeva - ne sviđa mi se uopšte )  ... Ajlajner je neki jeftini ali je skoz ok i meni se svidja - mislim da je golden rose takodje, a ok su i ove olovke za oči ... Ovi balsami za usne iz oriflame su super, crni pogotovo, jer miriše na čokoladu i divni su ...  Preporučujem !!! Ova olovka sa šljokicama je divna, pojma nemam po je proizvođač, i mažem je isključivo kad je nova godina ili tako nešto, lol ... Karmine slabo koristim, prvi s leve strane je don huan u boji trula višnja, divan je, do njega je rimel u nekoj roze boji, a ova dva drečeća su Yves Saint Laurent - koje je donela baba moje drugarice iz južne afrike ... Boje su jake, karmini su kremasti i divni ...Sjaj koji me je oduševio je i ofiflame pink me perfect, i ja volim da ga zovem magični sjaj, jer je providan a kada se nanese na usne dobija boju koja vam navodno u tom trenutku najviše odgovara, neka jaka pink boja ( jedina stvar koja mi smeta je ta što je malo lepljiv ali to je slučaj sa skoro svim sjajevima na tržištu ) - skroz je ok i preporučujem ga - miris je boli glava, predobar !!! ...

četke za kosu ...


Ovo su samo neke iz milionske moje kolekcije, ali ove nejčešće upotrebljavam ( kao i šnale ) ... Skroz su ok, a najčešće koristim ovu najširu do žute šnale jer pozadi ima i ogledalo, pa je praktična i za kosu a i kad se šminkam.
Ovo postolje za četke je genijalno, i jako praktično, i tu možete da smestite četke i ogledala i da ih ne rasipate po čitavom kupatilu ili gde god ...


nokti i lakovi za nokte ...


Ovo su oni koje sam načešće upotrebljavala ove godine ( u kupatilu ih ima još dosta ) ali su ovi moji favoriti. Def marka she bunny koja je odlična i svima preporučujem, takođe i marka color line ( oni su made in srbija ), golden rose i ovaj jedan sa šljokicama je gabrini i on me je oduševio takođe, za rapsodi i da ne govorim, boja pepermint je u modi, lak je izuzetno kvalitetan, dugo traji na noktima ali da bi se dobila jaka boja moraju da se nanesu nekoliko slojeva laka ... Bakarni lak je od kineza, marka nepoznata, nema etikete - boja je lepa, ali se brzo skida i ljušti tako da nisam zadovoljna ... Botanica je za mene def najbolji aceton, cena je oko 80 dinara a lak skida vrhunski i brzo - sa malo proizvoda, tako da ova tuba traji jako dugo, ja je imam sigurno 2 meseca, lol ...
Svi ovi lakovi su jeftini, od 50 do 80 dinara ali nemojte da vas cena prevari i da pomislite da su lošeg kvaliteta, divni su, boje su jake i postojani su jako dugo. Preporučujem !!!


parfemi i dezodoransi ...


Što se mene tiče, nisam osoba koja ima omiljeni parfem ili dezodorans, kupujem ih kako mi se u trenutku dopadnu i ovo je neki moj izbor ( iako nisam sve stavila ). Omiljeni mi je bio ovaj iz avona incandessence ( i ovaj uljani je isti), a sad mi je ikreno muka od tog mirisa. Kupila sam i tesori oriente lotos -
koji mi se u radnji toliko dopao da je to strasno, ali kad sam došla kući i počela da prskam i totalno sam se razočarala, miriše mi na kokos a ne na lotos, i kada se jednom naprskate, mirišete danima i nikako ne možete da se izluftirate, pa sam često imala i jake glavobolje jer je miris jak, a kažem vam da sam prsnula samo jednom ( jako mi je zanimljivo to što kada jednom prsnete, parfem se raštrka kao kada ste prskali osveživačem prostorije ili nešto tipa mer-a za pranje prozora ). Ovaj uski je ninna ricci i on potpuno isto miriše kao i ovaj BU rock magic, za moj ukus previše sladak, jak i kiseo iskreno ... C-THRU mi se dopada, jako je lep, nežan ... dok su svi ovi stikovi za mene opšte razočarenje ... Jedini antiperspirant koji mi se dopao je ovaj rol-on iz avona - on duty, miriše nekako osvežavajuće, a i leti ne volim da mažem stik, rol on je uvek moj izbor ... Valnea rol on je ok, nema neki miris i jeftin je, kupuje se u liliju ... cena je oko 150 dinara ... moja keva ga koristi i ona je zadovoljna ...
Nisam na listu ubacila FA active pearls
 
Jako mi se dopada kako miriše, i sad mi je favorit i trenutno njega koristim  ( nije poput ova dve gore od kojih mi je muka a cena im je visoka ... za te pare svako od nas očekuje kvalutet, ali eto, oni su za mene totalno razočarenje )...

stopala...


Turpija / kamen - koje koristim jednom nedeljno, a ovo mleko za telo mažem na stopala nakon upotrebe turpije ili kamena, mleko je sa mirisom maslina, ne sviđa mi se ali je za stopala odlično ...

--------------------------------------------------------------------------------------------

SVE  U  SVEMU  PROIZVODI  KOJI  SU  ME  ODUŠEVILI  SU  LAKOVI  ZA  NOKTE  I  SVE  IH  PREPORUČUJEM  , DIPLONA ŠAMPON I BALSAM - NUTRITION,  LOREAL  ŠAMPON  I  BALSAM, CINK PASTA, MERIMA BEBI SAPUN, GOLDEN  ROSE  MASKARE , OFIFLAME  BALSAMI  ZA  USNE, SJAJ  PINK ME  PERFECT  I  TO JE SVE ...

RAZOČARENJE  SU  DEF - SERUM  ZA OŠTEĆENE  KRAJEVE  KOSE  IZ AVONA, DIPLONA  ŠAMPON  REPAIR,  SVI OVU TEČNI PUDERI ( doduše ne toliko golden rose, ako ćemo iskreno - koliko ovaj rimel ), LABELO  SOFT  ROSE ( fuj ), TAFT  LAK  ZA  KOSU,  DIPLONA  LAK  ZA  KOSU, ŠAMPON IZ ORIFLAME ZA VOLUMEN KOSE


xoxoxo













No comments:

Post a Comment