Sunday, November 11, 2012

Lepota i zdravlje

Šminka - Maskare

Koristila sam mnoge maskare. Preporučujem sledeće ...


1. Rimmel Volume Accelerator Mascara - odlična stvar ( cena oko 1300 dinara ).
Možete je kupiti u lilly-ju i drugim parfimerijama ...
Velika četka ( čula sam da je veličina četke presudna za maskaru - što je veća to je bolja ).
Lako se koristi, ne slepljuje i ne ostavlja grudvice ... Nakon prvog nanošenja trepavice su prelepe, vidno produžene, a možete naneti i više slojeva, u zavisnosti od vaših želja .... Odlična !!!


2. Maybelline's Falsies Volume Express Mascara - možete je kupiti i u malo bolje opremljenim prodavnicama ( ne morate u lilly ili neku parfimeriju - a cena je negde oko 650,700 dinara ) ... Jako dobra maskara, jedina stvar koju zameram je to što imam neki osećaj da unutra ima jako malo proizvoda i da se brzo potroši ...



 
3.Maybelline Colossal Volum' Expres - ne tako različita od prethodne, sasvim zadovoljavajuća, cena od 650 do 700 dinara ...

  4.Golden Rose Perfect Lashes Ultra Volume 4x Mascara - moja majka je dugo koristila i bila je jako zadovoljna ... Probala sam i ja i mogu da kažem da je i mene prijatno iznenadila s obzirom na cenu koja je smešna ( od 150 do 200 dinara ). Može se naći i na pijacama, buvljacima i parfimerijama ... 
Ova maskara je još jedan dokaz da jeftiniji proizvodi ne moraju da budu loši...
Jedina stvar koju zameram je to što prilikom nanošenja mogu da se pojave neke grudvice. 
Ne lepi trepavice, lepo ih razdvaja, pa probajte je i vi ... 


 



 SAVET: Ako u rezervi nemate nijednu drugu maskaru a ta što je koristite počinje da se suši, postoji rešenje za taj problem. U neku tacnu sipajte malo mleka i protrljajte četku u tacni, vratite u tubu i tako nekoliko puta. Mleko će omekšati maskaru i neće je napraviti previše vodenom 
( kao što bi se desilo da ste to uradili vodom).


xoxoxo



No comments:

Post a Comment