Monday, November 12, 2012

Lepota i zdravlje


Tečni puder, puder u prahu


Puder koji će definitivno obeležiti ovu godinu ( barem meni ) je definitivno Rimel Stay Matte Fundation ... Mišljenja oko ovog proizvoda su podeljena i bikvalno idu iz krajnosti u krajnost - ili ga vole ili ga ne vole       ( da ne upotrebim neku težu reč, lol ).








 Iskreno da kažem, ovaj puder nisam ni krenula da kupim. Moj cilj je bio L’Oréal True Match foundation



ali kad sam ušla u radnju i počela da probam uzorke shvatila sam da nijedna boja koja je bila u ponudi meni nije odgovarala ( sve idu na roze i crveno a ja imam izuzetno belu kožu lica koja malo vuče na žuto, tako da sam odustala - iako sam čula samo reči hvale za ovaj proizvod, cena je negde oko 1600 dinara u lilly drogeriji ). 


Ovo sam našla na netu - možda može nekom da pomogne u odabiru boje ...
Da se vratim na Rimel tečni puder. Moram da kažem da ovaj proizvod ima srednju moć prekrivanja i ako imate dosta nesavršenosti na licu onda vam ne preporučujem da ga uzimate. Pošto sada nemam probleme sa kožom bukvalno mi tečni puder i nije potreban, ali za večernji izlazak ili kada se pojavi neprijatelj bubuljica uvek mi je pri ruci da malo zakamflira i pomogne. Izuzetno je lagan i ima prirodne sastojke koji umiruju kožu lica - sadrži krastavac, pamuk i kamilicu. Ja koristim nasvetliju nijansu 100 ivory, a cena proizvoda je oko 700 dinara. Karakteristika ovog pudera je ta da vuče na žuto i meni to odgovara jer mi je koža neke šućmuraste boje. Jedina stvar koja mi malo smeta kod ovog proizvoda je ta što imam osećaj da se jako brzo suši i da ako se lepo ne utrlja može da ostavi linije na koži ... Na to uvek obratim pažnju brzo ga nanosim i lepo razmažem i nema problema ... Tečni puder ne stavljam na celo lice, stavim malo na sredini čela da ubije masnoću, na nosu, na obrazima ispod očiju i to je sve. Kameni puder sa mineralima koristim samo zimi jer se on tada najviše i preporučuje jer štiti kožu od hladnoće i negativnih spoljašnjih faktora ... Na tubi piše da traji i do 12 sati, odnosno da suzbija masnoću do 12 sati, ali ja to nisam videla, jer nikad mi na licu nije stajao duže od 7-8 sati ( čim kročim u kuću, odmah sve skidam sa lica, i pustam kožu da diše ). 
Pakovanje je ok odrađeno, lako se koristi i u neseseru ne zauzima previše mesta.
Sve u svemu meni je ok, i spadam u onu grupu ljudi koji gotive ovaj proizvod ... Od 1 do 5 dajem ocenu 4.
Sto puta je bolji od Golden Rose foundation koji sam takođe koristila i ovo je jedan užasni proizvod koji lice zamasti posle pola sata...


Od 1 do 5, dajem ocenu 2 ... Cena je negde oko 200-250 dinara ...
Ne preporučujem !!!

No comments:

Post a Comment