Sunday, November 18, 2012


Ručak je bio prva liga... Slede fotografije ...


Crni luk propržimo na ulju ( vodimo računa da ostane beo), zatim nalijemo vodu iz jedne manje šoljice i ostavimo da se krčka ... Nakon ovoga dodajemo mleveno meso i mešamo kašikom.


Meso posoliti, začiniti vegetom i alevom paprikom i takođe naliti vodu iz jedne manje šoljice, poklopiti i ostaviti da se krčka.


Špagete staviti da se kuvaju, a u sos dodati paradajz iz flaše ( ja sam koristila domaći ), po ukusu, promešati i ostaviti da se krčka na tihoj vatri u poklopljenoj šerpi.


S vremena ne vreme promešati sos ... Špagete kuvati na tihoj vatri i mešati da ne zagore ...


U sos dodati nekoliko listica lovorovog lista i ostaviti da krčka.


 Špagete, isprati toplom vodom i ostaviti sa strane.


U manju posudicu narendati omiljeni sir, kačkavalj ( šta god volite ) - ja sam koristila kačkavalj i domaći koziji sir ...


Servirati ... Prvo stavite špagete koje prekrijete sosom a odozgo staviti narendani sir ... Ukus je bio odličan i dobila sam sve pohvale, s obzirom da sam ovaj sos prvi put u životu pravila ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Što se tiče palačnki one se stanardno spremaju, namažu se eurokremom, naosli se mlevena plazma, stavi banana na kolutice i zamota ... Servira se na tanjir a odozgo se stavi drobljeni lešnik i čokoladni toping i uživa se ... Njam, njam ...



Pa prijatno ...


xoxox

No comments:

Post a Comment