Monday, November 12, 2012

Sada malo o lakovima za nokte ... Definitivno će za mene ovu godinu obeležiti marka She Bunny. 
Ovi lakovi su proizvedeni u Srbiji i ja sam oduševljena bojama koje su prelepe, dugo traju na noktu i 
vrhunac - skidaju se acetonom u jednom potezu, lagano i brzo ...
Boja je intenzivna i nakon prvog nanošenja, cena je negde oko 70-80 dinara i imate široki asortiman boja.

Ovo su neke od postojećih, ali uživo kada ih vidite mnogo bolje izgledaju.

Pokazaću vam sada neke fotografije kako ovi lakovi izgledaju na samom noktu kako bi se uverili u intenzitet boje koja je prelepa !!!







Ima ih dosta ali ovo je valjda dovoljno da se uverite da su boje savršene i intenzivne !!! 
Od 1 do 5 dajem ocenu 5, jer sam apsolutno zadovoljna i svima preporučujem da kupe ... Cena je smešna a dobijate kvalitet koji je na visokom nivou ... 
Jedina moja zamerka je mala bočica od 5,5ml ali ni to nije veliki problem s obzirom na cenu ...

Probajte, pa javite utiske ...

Pozdrav

xoxoxo

No comments:

Post a Comment