Thursday, December 26, 2013

Ovaj kolač je trenutno jako popularan i non stop izlaze recepti za njega pa sam odlučila da ga napravim i uverim se u njegov ukus pošto ga svi hvale .... Slikala sam postupak, lako se pravi a i brzo pa propratite ...

SNIKERS  ŠTANGLE


Potrebno:

300 g šećera
2,5 dcl vode
250 g margarina
100 g čokolade
400 g lomljenog keksa
300 g seckanog neslanog pečenog kikirikija
dve kašike meda - ja sam stavila ali vam savetujem da izbegnete ovaj korak jer je na mesta gde se nalazi med kolač jako sladak, da ne upotrebim neku jaču reč ( sledeći put med otpada ) Bez njega je ukus taman !!!

Za glazuru:

150 g čokolade
četiri kašike ulja
20 g margarina

Priprema:

Prokuvati šećer i vodu toliko da se šećer istopi. Dodati margarin i čokoladu da se istopi. Skinuti sa vatre i dodati 400 g lomljenog keksa i 300 g sitno seckanog pečenog kikirikija. Masu toplu izliti u pleh. Masu poravnati, premazati sa dve kašike meda, pa staviti glazuru: na tihoj vatri istopiti 150 g čokolade, 4 kašike ulja i 20 g margarina i glazurom preliti kolač. Dok se čokolada još nije stegla, po njoj posuti seckani kikiriki. (Ja sam sav kikiriki stavila u kolač-a na glazuru cu staviti belu čokoladu za dekoraciju)












PS: Kolač je posan...

 Prijatno !!!!

No comments:

Post a Comment